Esports
30 de juliol del 2021
Joan Oriol serà el capità del Nàstic aquesta temporada
El cambrilenc ha estat escollit per la resta de companys per lluir el braçalet grana. El secundaran Javi Bonilla, Pedro Martín, Aythami Artiles i Pol Domingo
El cambrilenc Joan Oriol serà el capità del Nàstic de Tarragona sobre el terreny joc i també dins el vestidor aquesta nova temporada a la Primera RFEF. El lateral esquerre ha estat escollit per la resta de companys per lluir el braçalet grana. El secundaran, per aquest ordre, Javi Bonilla, Pedro Martín, Aythami Artiles i el jugador del planter, Pol Domingo.

Els nastiquers podran veure l’estrena de Joan Oriol com a primer capità en el primer partit amistós d’aquesta pretemporada que es disputarà al Nou Estadi. Serà el dimecres 4 d’agost, a les 20:00 h., davant l’Atlético Levante.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla