Esports
Foto: Gimnàstic de Tarragona
06 de juliol del 2016
José Carlos esdevé la segona incorporació del Nàstic
Es tracta d’un migcampista ofensiu que arriba a Tarragona provinent del Llagostera
Unes hores després d’estrenar el mercat de fitxatges amb la incorporació del defensa camerunès Mohammed Djetei, el Nàstic de Tarragona ja ha realitzat el seu segon fitxatge per a la temporada vinent. Es tracta del migcampista ofensiu José Carlos Fernández, que arriba a la disciplina grana provinent de la UE Llagostera.

El nou futbolista nastiquer, de 28 anys, ha signat per una temporada, més una altra opcional. Des de l’entitat grana destaquen la seva “velocitat, desequilibri i bon xut amb la cama esquerra”. També es fan ressò de la seva “polivalència a la zona de tres quarts de camp”, tant a la mitja punta com a les dues bandes.

José Carlos té experiència a Primera i Segona Divisió i, a més d’una temporada al conjunt gironí, ha militat a equips com el Sevilla, el Recreativo de Huelva, el Rayo Vallecano o el Còrdova.
També ha jugat a l’estranger, a l’AEK d’Atenes, i al seu palmarès llueix la Copa del Rei aconseguida amb el Sevilla l’any 2010.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla