Esports
28 de novembre del 2014
L’afició del Nàstic protestarà pels darrers arbitratges aquest diumenge al Nou Estadi
El president del Nàstic i La Floresta anuncien un partit benèfic entre ambdós equips
Si després del partit al camp del Mallorca B van ser els jugadors i el president del Nàstic qui va mostrar la seva contrarietat pels darrers arbitratges, el diumenge serà l’afició qui ho exterioritzarà. Un sector de l’afició promou que es portin bosses negres de brossa al camp i es treguin quan l’àrbitre surti al camp abans del partit contra l’Eldense.

Mentrestant, el tècnic treballa en els recanvis de diumenge. Mossa, Manolo i Rocha són baixa. Al lateral esquerre jugarà Verdú, mentre el doble pivot es recomposarà amb Molina i Cristóbal.
A banda dels tres sancionats, es manté la baixa per lesió de Marc Martínez.

El president del Nàstic, Josep Maria Andreu, i el de La Floresta, Pablo Pedro González, han anunciat el partit amistós i benèfic que jugaran els dos equips el proper 8 de desembre.
Social
Et recomanem
Dia de l'Arbre i Festa de l'Olla
15 de març
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Cicle Cinexic: Petzi i la mar salada
16 de març a les 11:30h a La Violeta
Organitza: Ajuntament d'Altafulla | Col·labora: Òmnium Cultural
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 24 de gener al 22 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla