Esports
Foto: Ajuntament de Torredembarra (Anna F.)
23 de desembre del 2020
L’Ajuntament de Torredembarra anima els seus veïns a mantenir la tradició de la bicicletada el dia de Sant Esteve
Els ciclistes podran fer-se fotos a un fotoreclam i penjar-les a les xarxes amb l’etiqueta #BicicletadaTDB2020
La crisi sanitària de la Covid-19 impedirà que l’Ajuntament de Torredembarra celebri aquest dissabte 26 de desembre la tradicional bicicletada popular, que cada any aplega un centenar de participants. Malgrat això, des del consistori han apostat per encoratjar als veïns i veïnes que surtin a passejar amb les seves bicicletes el dia de Sant Esteve.

Conscients que moltes persones sortiran de manera individual o amb la bombolla de convivència a donar un tomb amb bicicleta aquell dia, des de la regidoria d’Esport instal·laran un fotoreclam a la plaça del Mossèn Joaquim Boronat des de les 10h fins a les 12h. D’aquesta manera, els ciclistes que ho vulguin, podran fer-se una foto i compartir-la a les xarxes socials amb l’etiqueta #BicicletadaTDB2020.

L’àrea encapçalada pel regidor Raúl Garcia, i la UNIÓ Ciclista Torredembarra, animen a totes les persones aficionades a la bicicleta a participar en aquesta activitat saludable, i que comparteixen les seves fotos a través de les xarxes amb l’objectiu de mantenir una tradició tan arrelada al municipi.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla