Esports
Foto: CE Altafulla
27 de maig del 2021
L'Aleví 'A' es juga la lliga davant el Ramon Sicart en una última jornada decisiva
El Benjamí també té opcions de ser campió, però a banda de guanyar necessita que perdin el Morell i l'Escola de Valls
L’Aleví ‘A’ afronta la jornada decisiva per a ser campió de lliga. Després de la gran victòria de dimarts contra la Riera ‘C’, els de Francesc Julià i Chus Martín s’asseguraran el títol si guanyen a domicili al Ramon Sicart en el partit que es disputarà diumenge a partir de les 10h. També els valdria l’empat si el conjunt rierenc i el Cunit empaten aquest dijous.

I pel que fa al Benjamí, clou la lliga aquest diumenge (9h) al Joan Pijuan contra el Sant Pau Apòstol. Els d’Arnau Díaz i José Luis Martín tenen opcions de ser campions, però han de guanyar i esperar que perdin tant el Morell com l'Escola de Valls, que juguen dissabte.

Quant als equips del Consell Esportiu del Tarragonès (CET), l’Aleví ‘B’ ha guanyat aquest dimecres a l’EFB Calafell per 10-0 en un partit que havia quedat ajornat. De cara al cap de setmana descansarà, mentre que l’Aleví Femení visitarà diumenge al Tàrraco a partir de les 10.45h.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla