Esports
Foto: CE Altafulla
08 de juny del 2021
L’Aleví Femení de l’Altafulla suma un empat molt valuós davant el Vendrell (2-2)
Les d’Elena Riera aconsegueixen un punt davant el 2n classificat amb la dobleta de Marina i el treball de tot el grup
L’Aleví Femení del CE Altafulla segueix endavant amb la participació a la lliga del Consell Esportiu del Tarragonès (CET). Ja en el tram final del campionat, amb només dos partits restants, les jugadores d’Elena Riera segueixen progressant en l’evolució del joc, com així ho demostra l’empat d’aquest diumenge davant el Vendrell.

En el primer cara a cara entre ambdós equips, disputat a la capital del Baix Penedès, els locals van ser molt superiors a les groc-i-negre. En la tornada, el guió del partit ha estat totalment diferent, i el resultat de 2-2 amb dos gols de Marina. Un empat que, davant el segon classificat, té molt de valor i reforça la feina als entrenaments.

Les d’Elena Riera són 5es i penúltimes amb 4 punts, a cinc del 3r classificat, l’Aleví ‘B’, que compta amb dos partits menys. Els de Dani García havien de jugar aquest diumenge contra el Tàrraco, però el partit ha quedat ajornat i es disputarà entre setmana.

Pel que fa a l’altre equip del CET, el Prebenjamí ‘B’, ha tancat la lliga amb una derrota al camp de l’Escola Valls per 5-0. L’equip d’Elsa i Laia Gutiérrez acaba la lliga 7è amb 3 punts, i el més important, amb un aprenentatge molt valuós de cara a la propera temporada.
Social
Et recomanem
43a Festa de l'Olla
21 de març a les 13:30h al Parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla