19 de maig del 2023
L’Altafulla busca una nova reacció al Joan Pijuan davant el Costa Daurada
Els altafullencs depenen de si mateixos per ser segons, i saben que el marge d'error és petit
El CE Altafulla torna aquest dissabte al Joan Pijuan per rebre, a partir de les 16h, el Costa Daurada FC en la J31 del Grup 3 de Tercera Catalana. Els altafullencs han dit adéu a les opcions de ser campions, i ara se centren en la lluita per la segona posició a l’espera d’algun descens compensat, que els pogués dur a Segona.
L’equip de Raúl Tudela depèn de si mateix per acabar com a subcampió, ja que està a tres punts del Valls i aquest ha de descansar en la penúltima jornada. Ara bé, ha d’evitar una nova ensopegada com la del passat cap de setmana als Pallaresos (2-1) on va sumar el quart partit sense guanyar a domicili.
Els groc-i-negre reben a l’incòmode Costa Daurada, davant el qual buscaran la revenja per la derrota de la primera volta (3-0), com ha dit el migcampista Enric López en declaracions al Baix Gaià Esports.
Els salouencs són sisens amb 46 punts, i tenen el sostre en la cinquena plaça que ocupa el Montblanc, tot i que per darrere hi ha tres equips que els persegueixen de ben a prop. Sense cap mena de pressió, intentaran ser els primers a guanyar al Joan Pijuan i encadenar tres bons resultats després del triomf davant l’Athletic Segur i l’empat contra l’Alcover.
El partit entre l’Altafulla i el Costa Daurada es podrà seguir en directe a Altafulla Ràdio a través del 107.4 de la FM, el web www.altafullaradio.cat, l’app per a mòbils o la TDT.
Enric López, jugador de l'Altafulla