Esports
Foto: Altafulla Ràdio
05 d'agost del 2021
L’Altafulla debutarà a Riudoms el 17 o 18 de setembre en la primera fase de la Segona Catalana
El primer derbi contra el Roda de Berà es disputarà en la 6a jornada, el 22 o 23 d’octubre al municipi rodenc
El CE Altafulla ja coneix el calendari de la primera fase de la nova temporada 2021-22, en la qual militarà per tercera vegada a Segona Catalana. Després que les dues anteriors acabessin frustrades per la pandèmia, des del club esperen que aquesta vegada puguin competir de principi a fi. Un principi que començarà amb la visita al Riudoms el cap de setmana del 17 i 18 de setembre.

El dissabte següent, l’equip de Raúl Tudela debutarà a l’Estadi Municipal Joan Pijuan contra la Canonja. Una setmana després, visitarà a la Cultural Bonavista, i posteriorment jugarà dues jornades seguides a casa davant la Pobla de Mafumet ‘B’ i el Vila-seca. I en la següent, el derbi del Baix Gaià de Segona Catalana.

L’Altafulla i el Roda de Berà es veuran les cares el 23 d’octubre en territori rodenc, mentre que el partit de tornada al coliseu groc-i-negre tindrà lloc en la 17a jornada, el 28 de gener. Els altafullencs clouran la primera fase l’11 o el 12 de març a Montblanc.

Per la seva part, el Roda de Kiki Torres s’estrenarà a domicili al camp de la Floresta. En la segona jornada farà el debut com a local contra el Montblanc, en un partit que s’ha convertit en un clàssic les darreres temporades d’ençà que ambdós van assolir l’ascens el 2019.
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla