Esports
Foto: Google
08 de novembre del 2019
L’Altafulla femení visita el San Salvador amb la segona victòria a la ment
Les groc-i-negre s’enfronten a un rival que cerca la primera victòria de la temporada
Les abelles del CE Altafulla tenen aquest dissabte, a partir de les 17.00 h, la possibilitat de compensar les dues derrotes en la primera i la segona jornada, amb el segon triomf consecutiu. Per això, però, hauran de superar a un dels nouvinguts a la categoria Femení 7 TGN, la UD San Salvador.

Les altafullenques vénen de golejar el Racing Bonavista en un partit marcat per la diferència d’experiència entre ambdós conjunts, un context similar al que es podrien trobar al barri del nord de Tarragona. Les locals són penúltimes amb tres derrotes en el mateix nombre de partits, la darrera al camp de la Selva del Camp per 11 a 6.

Els sis gols que va marcar el San Salvador els va anotar la mateixa jugadora, Samara Pozo, que una setmana abans havia estrenat el seu caseller en la derrota contra l’Espluga de Francolí per 1 a 7. Per tant, la defensa groc-i-negre ha de vigilar amb la dorsal ‘7’.
Social
Et recomanem
Altafujazz: ‘Setze petites històries’, amb Xavier Pié
20 de juny a les 20h al Museu Etnogràfic
Organitza: OilJazz
Teatre: ‘Portes tancades’
21 de juny a les 18:30h a La Violeta
A càrrec del grup de Teatre Social + Gran
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla