Esports
Foto: CF Reus
19 d'octubre del 2015
L’altafullenc Alberto Benito abandona el partit contra el Lleida Esportiu per problemes al genoll
El lateral dret ha provocat la falta que Fernando ha convertit en el primer gol dels reusencs, que s’han imposat per un contundent 0 a 3
La pròrroga del passat dimecres feia patir els aficionats del CF Reus perquè podia passar factura als homes de Natxo González en el seu retorn a la Lliga. Uns dubtes, però, que han esvaït ben ràpid aquest cap de setmana contra un rival directe com és el Lleida Esportiu. S’han imposat a domicili per golejada amb un resultat final de 0 a 3. Un doblet de Fernando i un gol de Colorado porten ara els roig-i-negres fins a la tercera plaça. Ha estat l’altafullenc Alberto Benito qui ha provocat la falta que obria el marcador a al minut 2 del partit. Un gol molt matiner que ha marcat la resta de l'enfrontament i que ha definit el paper de tots dos equips.

Minuts més tard, però, Benito ha hagut d’abandonar el terreny de joc per problemes al genoll. Dinis ha estat l’encarregat d’ocupar el seu lloc. En les properes hores coneixerem l’abast de la lesió.

Amb aquesta nova victòria i amb la classificació pels setzens de final de la Copa del Rei, on s’enfrontarà a l’Atlético de Madrid, la feina continua. Aquest dilluns ja han reprès els entrenaments a Riudoms.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla