Esports
03 de juny del 2015
L’altafullenc Alberto Benito espera seguir a les files de l’Sporting de Gijón la propera temporada
El lateral dret acaba contracte amb el club asturià el 30 de juny, i nega haver rebut cap oferta oficial del CF Reus Deportiu
El proper 30 de juny l’altafullenc Alberto Benito finalitza el seu contracte amb l’Sporting de Gijón B. Fins aleshores no vol plantejar-se altres opcions de cara la propera temporada. De fet, el seu desig, segons ha explicat als micròfons d’Altafulla Ràdio, és continuar a les seves files. Resta pendent de si el primer equip ascendeix o no a la Primera Divisió. Un fet que, si es complís, dificultaria les negociacions ja que seria complicat fer el salt de la Segona B a Primera.

En referència a algunes publicacions dels darrers dies per part del Diari Més de Tarragona, ha negat que hagi rebut cap oferta oficial per part del CF Reus Deportiu. Sí que és cert que n’ha sentit a parlar, però que el seu agent no li ha presentat cap proposta ferma.

A partir del 30 de juny, el lateral dret seurà amb l’equip directiu del club asturià per concretar el seu futur.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla