Esports
01 de desembre del 2015
L’altafullenca Anna Ortiz, Campiona de Catalunya de Pàdel de Menors
Aquest 2015 també ha aconseguit el sotscampionat d’Espanya, disputat el passat mes de setembre a Madrid
L’altafullenca Anna Ortiz ha renovat el títol, per segon any consecutiu, del Campionat de Catalunya de Pàdel de Menors. Ho ha aconseguit amb Lucia Rosa, jugadora de Sant Esteve Sesrovires.

La parella s’ha enfrontat en la final a la parella cap de sèrie, formada per Martina Navarro i Daniela Palma, i s’ha imposat per uns contundents 6 a 0 i 6 a 0.

La competició ha tingut lloc aquest passat cap de setmana a les instal·lacions del Tarragona Padel Indoor, on s’han donat cita les millors parelles del circuit.

Més enllà del Campionat de Catalunya, aquest 2015 Anna Ortiz també ha aconseguit el sotscampionat d’Espanya, disputat el passat mes de setembre a Madrid. Ara comença una nova etapa en categoria Aleví.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla