Esports
Foto: Atletes d'Altafulla
03 de març del 2025
L’altafullenca Emma Vendrell es proclama campiona en els 1.000 metres del Campionat de Catalunya Sub16 en PC
L’atleta de l’AA Catalunya ha acabat la prova amb dos segons d’avantatge respecte a la segona classificada
L’atleta Emma Vendrell ha estrenat el seu palmarès de títols i medalles nacionals amb la victòria en la prova dels 1.000 metres del Campionat de Catalunya Sub16 en Pista Coberta. L’altafullenca, doncs, s’ha proclamat campiona catalana en la cita celebrada aquest dissabte 1 de març a Sabadell.

Vestint els colors de l’Agrupació Atlètica Catalunya, Vendrell ha sigut una de les vint-i-cinc esportistes que han participat en aquesta distància. Concretament, la més ràpida després de creuar la línia de meta en 3 minuts, 3 segons i 85 centèsimes.

L’altafullenca ha superat a la segona classificada, Berta Galán, per poc més de dos segons, i a la tercera en discòrdia, Beth Martínez (CA Mollet), per gairebé tres segons. Com ha reconegut en declaracions al BG Esports, ha sigut una cursa força competida fins al final que li ha permès viure una experiència molt positiva i en la qual la preparació ha sigut fonamental.
Emma Vendrell, atleta de l'AA Catalunya
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla