16 de desembre del 2025
L’altafullenca Emma Vendrell, plata en el Campionat de Catalunya de Cros Curt Sub18
La també atleta de l’AA Catalunya, Mar Vendrell, 6a classificada Sub20 i l’atleta del Barcelona Atletisme, Elena Rodríguez, 9a absoluta
L’atletisme altafullenc ha tingut representació en el Campionat de Catalunya de Cros Curt – 10è Cros ATE de Tortosa – GP Eduard Fornós celebrat aquest diumenge 14 de desembre a la capital del Baix Ebre. Fins allà s’hi han desplaçat tres esportistes de casa nostra, Emma i Mar Vendrell, i Elena Rodríguez, totes tres sòcies dels Atletes d’Altafulla.
El resultat més destacat l’ha signat l’Emma, ja recuperada de la lesió que va patir dues setmanes enrere en una altra prova. De la mà de l’Agrupació Atlètica Catalunya, l’altafullenca ha fet segona de la categoria Sub18 femenina en completar el recorregut de 2 km en 7 minuts, sis segons més tard que la guanyadora Blanca Duran (Pedala.cat).
Les atletes Sub18 han corregut a la vegada que les de la categoria Sub16. En la classificació global, Vendrell ha fet sisena d’un total de trenta esportistes d’arreu del país, si bé la majoria eren dels clubs del territori tarragoní.
Per la seva part, Mar Vendrell, lluint els colors de l’AA Catalunya, ha fet sisena classificada en la categoria Sub20 en completar el circuit en 7 minuts i 44 segons, quedant-se a 18 segons del TOP-5. En el seu cas, també ha corregut a la vegada que les participants Sub23 i les absolutes, fent dinovena d’un total de vint-i-tres aspirants.
Precisament, en categoria absoluta ha competit Elena Rodríguez de la mà del Barcelona Atletisme. Ha fet novena sènior i vint-i-unena de la general, d’un total de 31 atletes, amb un temps de 8 minuts i 22 segons. En el seu cas, cal tenir en compte que el dia anterior havia participat en el Campionat d’Espanya de Clubs Màster Short Track a València.