Esports
Foto: Atletes d'Altafulla
21 de març del 2016
L'altafullenca María José Carabante, Campiona d'Espanya de Veterans en els 400 metres de categoria F45
L’atleta també ha registrat el rècord estatal en aquesta modalitat, i ja es prepara pel Campionat d’Europa, de l’1 al 3 d’abril
L'atleta altafullenca María José Carabante s’ha proclamat campiona de la prova dels 400 metres en categoria F45 en el XXVII Campionat d’Espanya de Veterans en Pista Coberta, celebrat aquest cap de setmana a Antequera. Un títol que ha anat acompanyat d’un temps rècord estatal amb una marca d’1 minut i 75 centèsimes.
La corredora altafullenca també ha aconseguit la tercera plaça en els 800 metres en categoria F45 amb un temps de 2 minuts, 26 segons, i 9 centèsimes.

Maria José Carabante ha explicat que anava a assolir aquesta fita, que és “el fruit dels seus entrenaments”.

Aquesta setmana començarà a preparar la seva propera cita, l’XI Campionat d’Europa de Veterans en Pista Coberta. Carabante realitza entrenaments de dues hores de durada cinc dies a la setmana.
La competició tindrà lloc del 29 der març al 3 d’abril a Ancona, a Itàlia. Ella hi serà de l’1 al 3 d’abril, i hi competirà en les modalitats dels 400 metres i de relleus.
Social
Et recomanem
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Aquatló Altafulla 2026
11 de setembre a les 9:30h al Club Marítim
Organitza: Atletes d'Altafulla i Club Marítim Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla