Esports
Foto: FCA (Miquel Merino)
16 de maig del 2022
L’altafullenca Marta Camps revalida el títol en els 800 m F50 del Campionat de Catalunya Màster a l’Aire Lliure
L’atleta del Barcelona Atletisme fa bronze en els 400 m, en els quals Maria José Carabante es proclama subcampiona
L’atleta Marta Camps s’ha proclamat campiona en els 800 metres F50-54 del Campionat de Catalunya Màster a l’Aire Lliure, que s’ha celebrat aquest diumenge a Castellar del Vallès. L’altafullenca ha revalidat el títol amb una marca 2:21:59, 7 segons menys que en l’edició de 2021.

L’atleta del Barcelona Atletisme també s’ha endut el bronze en els 400 metres, en els quals ha fet 3a amb una marca d’1:03:91.

La subcampiona de la prova ha estat la torrenca i veïna de Brises del Mar, Maria José Carabante, que ha completat el recorregut en 1:02:72. Tot i millorar el seu temps en un segon i escaig, ha estat incapaç de revalidar el títol assolit el 2021.
Social
Et recomanem
Cercavila del seguici popular a Baix a Mar
8 d'agost a les 19:30h des de la rotonda del Pont de Mar
Amb: Diables Cagarrieres de Cambrils i Diables dels Pallaresos
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla