Esports
Foto: Atletes d'Altafulla
05 de desembre del 2016
L’altafullenca Marta Camps s’imposa al 50è Cros Internacional de Granollers
Ho ha fet en categoria Veterans Femenina amb un temps de 16 minuts i 48 segons en el que es considera el cros més important de Catalunya
L’altafullenca Marta Camps s’ha proclamat campiona del 50è Cros Internacional de Catalunya Ciutat de Granollers en categoria Veterans Femenina. Ho ha aconseguit amb un temps de 16 minuts i 48 segons en el que es considera el cros més important de Catalunya i que esdevé tot un clàssic a nivell internacional. Al podi l’han acompanyat Maria José Gajete i Sandra Alonso.

Aquest no ha estat l’únic accent altafullenc de la prova. I és que en categoria Veterans Masculina la primera posició ha estat per Dani Alonso, qui va aconseguir alçar el títol ara fa tot just un mes en la segona edició de la Cursa de Tardor dels Atletes d’Altafulla. Dani Alonso s’ha imposat amb un registre de 16 minuts i 58 segons. Segon ha estat Francisco Castellano; i tercer, Francesc Amarillo.

La competició ha pres com a centre neuràlgic les pistes municipals d’atletisme, i ha recorregut el passeig Fluvial i el parc del Congost. En el cas de les dones el circuit era de quatre voltes, mentre que pels homes era de cinc.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla