Esports
Foto: Casas Novas
07 de juny del 2018
L’altafullenca Sara Salom queda fora dels Jocs Mediterranis Tarragona 2018
L’amazona no ha estat escollida per representar Espanya en la competició d’Hípica que tindrà lloc al Real Club de Polo de Barcelona
Sara Salom no estarà als Jocs Mediterranis Tarragona 2018. La Real Federació Espanyola d’Hípica ha facilitat la llista de genets que participaran en la competició aquest matí, però el seu nom no apareix en ella.

L’entrenador nacional, Henk Nooren, i el director tècnic, Marco Fusté, han estat els encarregats de fer la convocatòria. Els genets que formen part de la llista són Eduardo Álvarez, Sergio Álvarez, Paola Amilibia, Pilar Cordón i Gerardo Menéndez. La competició d’Hípica es disputarà del 26 al 29 de juliol a les instal•lacions del Real Club de Polo de Barcelona.

Cal recordar que Salom va cloure la temporada 2017 aconseguint la medalla d’or al Concurs de Salts Internacionals de la Corunya. D’aquesta manera va tancar la seva etapa com a Jove Genet, abans de fer el salt a la categoria d’Adults.

Amb tot, Altafulla no tindrà cap esportista que pugui representar el municipi en la gran cita del 2018. Anteriorment, Toni Bonet no va ser capaç d’aconseguir la seva plaça per formar part de l’equip nacional que disputarà la competició de Vela. Altafulla, però, acollirà la competició del Triatló que tindrà lloc el pròxim 23 de juny.
Social
Et recomanem
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Aquatló Altafulla 2026
11 de setembre a les 9:30h al Club Marítim
Organitza: Atletes d'Altafulla i Club Marítim Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla