Esports
Foto: Facebook
28 de desembre del 2016
L’amazona altafullenca Sara Salom aconsegueix el Gran Premi Villa de Madrid i tanca una temporada per emmarcar
Aquest 2016 també ha encapçalat el Top10 estatal en salt d’obstacles, i ha assolit un molt bon resultat al Campionat d’Europa
L’amazona altafullenca Sara Salom tanca la temporada amb un nou títol al seu palmarès. Ha culminat l’any amb el Gran Premi Villa de Madrid en la modalitat de salt d’obstacles de dues estrelles amb el seu cavall Clear Concert. Un resultat pel qual s’ha mostrat molt satisfeta i que l’ajuda a emprendre amb forces el nou any, que esdevindrà el darrer en la categoria ‘Jove Amazona’, per a joves d’entre 18 i 21 anys.

Més enllà d’aquest Gran Premi Villa de Madrid, aquest 2016 també ha encapçalat el Top10 estatal en salt d’obstacles, ha assolit un molt bon resultat al Campionat d’Europa, i ha participat en proves d’alt nivell arreu del continent.

Actualment està instal·lada a Madrid per poder compaginar els seus estudis a la Blume, amb els entrenaments i les competicions. La seva intenció és incorporar un nou cavall per encarar amb més força la nova temporada. No reprendrà la competició fins el proper mes de febrer.

Sara Salom va començar a muntar als 7 anys, i als 8 ja competia sota les ordres de Robert Pons. Ell i el Centre d’Hípica de Torredembarra han estat fonamentals en el procés de convertir-se en una esportista d’elit.
Sara Salom, amazona d'Altafulla
Sara Salom, amazona d'Altafulla
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla