Esports
Foto: FCA (Toni Cabrera)
11 de juny del 2021
L’atleta Aaron Sola aposta per la permanència de l’AA Catalunya a la Lliga de Clubs de Divisió d’Honor
El torrenc intentarà aportar el seu granet de sorra guanyant la prova de disc
L’atleta Aaron Sola participa aquest dissabte en la fase final per la permanència a la Lliga de Clubs de Divisió d’Honor, que se celebra a Madrid. La delegació de l’Agrupació Atlètica Catalunya té l’objectiu d’assolir la permanència a la màxima categoria de l’atletisme estatal, per a la qual el torrenc creu que tenen un “75% de possibilitats d’aconseguir-la”.

Sola participa en la prova de disc, on assegura que hi ha “un nivell molt alt, més que en la fase d’ascens” que disputen els equips de Primera Divisió. Conscient que “és l’única competició on no importes tu, sinó el club”, espera contribuir a la causa amb el nombre màxim de punts possibles. La motivació, tant individual com col·lectiva, és patent.

Per al torrenc, ajudar a l’AA Catalunya a assolir la permanència és un repte. Per a la institució, el fet d’estar a la Divisió d’Honor “pot representar tenir més patrocinis i més subvencions” amb les quals millorar la seva infraestructura i fer front a les despeses que pugui tenir, ha sentenciat Sola.
Aaron Sola, atleta de l'AA Catalunya
Aaron Sola, atleta de l'AA Catalunya
Social
Et recomanem
43a Festa de l'Olla
21 de març a les 13:30h al Parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla