Esports
Foto: AA Catalunya
05 d'octubre del 2020
L’atleta Gerard Ribé, 11è en el Campionat d’Espanya Sub20
L’altafullenc inicia una nova etapa a Madrid per entrenar-se sota les directrius de l’entrenador Pedro García
L’atleta Gerard Ribé, ha participat aquest cap de setmana en el Campionat d’Espanya sub20, que finalment s’ha celebrat a Madrid malgrat la situació sanitària que afecta la capital d’Espanya, seguint això sí, totes les mesures de seguretat i prevenció del coronavirus.

L’altafullenc, flamant subcampió de Catalunya en els 3.000 metres, ha participat en la prova dels 5.000 metres fent 11è classificat amb un temps de 15 minuts, 28 segons i 63 centèsimes. Una marca que, segons ha reconegut als micròfons d’aquesta casa, “deixa molt a desitjar”. No obstant això, també s’ha mostrat content per l’actitud mostrada a la cursa.

Gerard Ribé seguirà entrenant-se per intentar superar els seus reptes personals, i col·lectiu quan hagi de participar en competicions de clubs. A partir d’ara ho farà a Madrid amb el seu nou entrenador, Pedro García. Ja fa unes setmanes, l’atleta de l’Agrupació Atlètica Catalunya va acomiadar-se de la pista poliesportiva de Torredembarra, on ha entrenat els darrers anys, en el marc del 42è Cros Popular de la vila, on per cert, va proclamar-se campió absolut.
Gerard Ribé, atleta de l'AA Catalunya
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla