Esports
08 de febrer del 2016
L’atleta Laura Alonso aconsegueix l’or al Campionat de Catalunya Promesa en Pista Coberta
L’altafullenca ha vençut en la prova de 400 metres que s’ha disputat aquest dissabte a Sabadell amb un temps de 57 segons
Aquest dissabte 6 de febrer s’ha disputat el Campionat de Catalunya Promesa en Pista Coberta a Sabadell en el que ha esdevingut la seva 21a edició. Una competició que per a l’atleta altafullenca Laura Alonso ha estat d’allò més satisfactòria. I és que la corredora del Club Ria Ferrol s’ha fet amb la medalla d’or en la prova de 400 metres.

Alonso, de 22 anys, ha aconseguit la fita amb un temps de 57 segons, només tres centèsimes per davant de la segona classificada, Zoya Naumov, que ha completat els 400 metres en pista coberta amb una marca de 57 segons i tres centèsimes. El bronze en aquesta prova ha estat per Kaouthar El Mettaoui, amb un temps de 58 segons i 7 centèsimes.
Social
Et recomanem
17a Cursa 1 de Maig
1 de maig a partir de les 9:30h des de la plaça dels Vents
Organitza: Atletes d'Altafulla
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla