Esports
Foto: FCA
07 de desembre del 2021
L’atleta Marta Camps revalida el títol de campiona màster en el Cros Internacional de Catalunya – Ciutat de Granollers
L’altafullenca assoleix la cinquena victòria en les darreres sis edicions amb un temps de 17 minuts i 35 segons
L’atleta Marta Camps s’ha proclamat aquest diumenge campiona del 55è Cros Internacional de Catalunya – Ciutat de Granollers. L’altafullenca s’ha imposat per cinquena vegada en els últims sis anys –absent el 2019- en la categoria Màster.

La de Granollers és una cita ineludible en el calendari de Marta Camps, que sempre destaca com és d’especial participar-hi pel cartell de la competició i el nivell dels participants. En aquesta ocasió, ha fet un temps de 17 minuts i 35 segons, 9 segons més que en la prova del 2020.

Cal destacar que de les 18 atletes femenines, que han participat en la categoria veterana, 11 eren de la categoria F35. Un detall menor, però que sempre s’ha de tenir present per valorar encara més l’actuació de Marta Camps.
Social
Et recomanem
Altafujazz: Nando Picó Quintet
7 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: OilJazz
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla