Esports
Foto: CF Amposta
01 de juny del 2018
L’Atlètic Roda de Barà descendeix a Tercera Catalana
El conjunt de Dani Sereno no ha pogut evitar el descens i deixa la Segona Catalana sis temporades després
L’Atlètic Roda de Barà és nou equip de Tercera Catalana. La derrota contra l’Amposta en la darrera jornada ha significat el descens matemàtic després d’una temporada per oblidar. Tot i que la permanència era molt difícil pels descensos compensats, l’equip confiava acabar el campionat fora de les places de descens.

Davant, però, tenia el pitjor rival possible. Els de la capital del Montsià es jugaven el títol de lliga i l’ascens a Primera Catalana. Per aconseguir-ho havien de vèncer i que el Cambrils Unió ensopegués al camp de la Sènia.

No obstant això, els rodencs van ser capaços de competir de tu a tu davant el conjunt ampostí. Malauradament, no van evitar que Joaquim Cardona anotés el 0 a 1 a l’equador de la primera part. La diana del dorsal ‘7’ va acabar decidint el partit, tot i que l’Amposta haurà de jugar la promoció d’ascens perquè el Cambrils Unió també ha guanyat.

D’aquesta manera, l’Atlètic Roda de Barà descendeix a Tercera Catalana sis temporades després. La temporada vinent formarà part del Grup 3 juntament amb tres equips més del Baix Gaià: el CF La Riera, el CE Altafulla i la UD Torredembarra.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla