Esports
Foto: AE Penya Esplugues
21 de novembre del 2018
L’efectivitat de la Penya Esplugues derrota el CFS Torredembarra
L’equip de Jordi Tuset rebrà el pròxim dissabte al Pavelló Sant Jordi a un rival directe per la permanència com és el FS Solsona
El CFS Torredembarra va caure golejat davant la Penya Esplugues en el duel corresponent a la novena jornada del Grup 2 de Tercera Divisió. Els torrencs van ser capaços d’impedir que el rival desplegués el seu joc en la primera part però no el seu encert golejador.

Els visitants es van avançar en el minut 6 amb un gol d’Álex Rocabayera. L’equip de Jordi Tuset va empatar dos minuts després per mitjà de Jeroni Rañé, però l’alegria li va durar ben poc perquè tot seguit va arribar l’1 a 2. L’efectivitat dels de l’Espluga de Llobregat va marcar la diferència en la primera part i els dos equips van arribar al descans amb un marcador d’1 a 4.

En el segon temps, les coses no van millorar i els espluguins arribarien a aconseguir un avantatge encara més gran amb les dianes de Josep Macarron, Álex Rocabayera i Sergio Ruiz. En els últims minuts, Javier López va maquillar el marcador amb el 2 a 7 definitiu.

Jordi Tuset, entrenador del CFS Torredembarra, ha explicat en declaracions a Baix Gaià Esports que el resultat és massa ampli pel que es va veure sobre la pista. L’ofici del rival i l’absència de José Arias, dues de les claus de la derrota.

La derrota manté al Torredembarra a la cua de la classificació amb 3 punts. En la següent jornada s’enfrontaran a un rival directe per la permanència, el FS Solsona. Tuset ha reconegut que en aquest partit només els hi val la victòria per mantenir les opcions de salvar la categoria.

El partit es jugarà el pròxim dissabte a dos quarts de 7 de la tarda al Pavelló Sant Jordi.
Jordi Tuset, entrenador CFS Torredembarra
Jordi Tuset, entrenador CFS Torredembarra
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla