Esports
Foto: CE Altafulla
09 de maig del 2017
L’equip Femení del CE Altafulla aconsegueix la quarta plaça al I Torneig Benèfic Femení per a la Lliga Contra el Càncer
El conjunt dirigit per Jesús Martín i Óscar Pérez també ha estat reconegut amb el premi al ‘fairplay’
El CE Altafulla ha participat aquest dissabte al I Torneig Benèfic Femení per a la Lliga Contra el Càncer. El campionat, impulsat per la UD Jesús i Maria, s’ha disputat al camp de l'Aube, a les instal·lacions municipals de Deltebre.

El club altafullenc hi ha estat representat per la secció femenina de l’entitat, que s’ha endut la quarta plaça competint amb altres equips d’alt nivell. A més, el conjunt dirigit per Jesús Martín i Óscar Pérez també ha estat reconegut amb el premi al ‘fairplay’. I és que les noies han dissenyat una samarreta per l’ocasió en solidaritat amb la causa. Un gest que ha valorat l’organització.

Els beneficis obtinguts amb la iniciativa es destinaran a la Lliga Contra el Càncer de les Comarques de Tarragona i Terres de l'Ebre, que té per objectiu organitzar i promoure activitats que millorin el control i la prevenció del càncer a la població.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla