Esports
Foto: CE Altafulla
11 de gener del 2019
L’Infantil de Primera i el Cadet A afronten dues cites clau de cara a la segona volta
L’equip de Dani Garcia necessita guanyar perquè el Nàstic no s’escapi i els cadets pretenen consolidar la tercera posició per seguir ben a prop de l’ascens
Els equips de l’Escola de Futbol Base també tornen a la normalitat aquest cap de setmana amb la primera jornada del 2019. L’Infantil de Primera Divisió i el Cadet A són els que tenen un partit més important de cara a la seva situació classificatòria i a la segona volta del campionat.
Els infantils reben dissabte a dos quarts d’1 del migdia al Gimnàstic de Tarragona D, un dels seus rivals més directe per la permanència. De fet, els altafullencs estan obligats a guanyar per no acabar la jornada a vuit punts del conjunt tarragoní. Ayoub El Allaoui i Gael González són el seu millor argument amb 6 i 4 gols, respectivament.

Per la seva part, el Cadet A pretén consolidar-se en el podi de la classificació i per això ha de seguir sumant de tres en tres. Avui dia és tercer amb 22 punts, tres punts menys que el segon i vuit menys que el primer.

Dissabte a les 3 de la tarda rep la visita d’un Cunit que és setè amb 22 punts i que apura les seves últimes opcions per lluitar amb els millors. Els del Baix Penedès van guanyar en la darrera jornada i aspiren a encadenar dos bons resultats. Mentre que l’equip altafullenc suma dues victòries seguides dins d’una dinàmica en la qual ha aconseguit 21 punts de 24 possibles. Ismael El Hamdouni i Hugo Lorente són els jugadors més destacats pel que fa a l’art del gol amb 13 i 11 dianes respectivament.

Quant al Juvenil, desè classificat amb 11 punts, té un partit propici per retrobar-se amb la victòria tres jornades després. Aquest diumenge a les 5 de la tarda rep a un Gimnàstic de Tarragona que és catorzè i avant penúltim amb 8 unitats. Compte, però, perquè els grana tenen un millor bagatge defensiu amb 23 gols encaixats, dotze menys que els groc-i-negre.

Mohamed Amadhar, tècnic del Juvenil, té tres jugadors que han marcat sis gols cadascun i que són principals armes ofensives de l’equip: Álex Blanco, Noureddine El Bouziani i Jordi Carmona, que ja ha debutat amb el primer equip.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla