Esports
Foto: CB Baix Gaià
23 de novembre del 2018
L’Infantil Femení del CB Baix Gaià visita la pista del Manyanet Reus amb l’objectiu d’assaltar la segona plaça
El Mini-Masculí i el Junior tenen dos partits propicis per consolidar la primera posició davant el cuer dels seus respectius grups
El CB Baix Gaià viurà un cap de setmana molt intens amb la presentació dels equips que tindrà lloc el pròxim diumenge. Les competicions, però, no s’aturen i la jornada ens portarà diversos partits de rellevància com el que disputarà l’Infantil Femení a la pista del Manyanet Reus aquest dissabte a dos quarts d’11 del matí. Les altafullenques, terceres a la taula, visiten a les segones amb l’objectiu d’arravatar-los aquest privilegi.

Pel que fa als altres equips femenins, només hi ha dos que jugaran com a local. El Mini-Femení rebrà l’AB Salle TGN aquest dissabte a dos quarts de 10 del matí, mentre que l’equip Sub25 jugarà diumenge davant el CB Valls a un quart de 5 de la tarda.

D’altra banda, els dos Cadets es desplaçaran aquest dissabte fins a la comarca del Baix Penedès. El Cadet A jugarà a la pista de l’AB Vendrell a partir d’un quart d’1 del migdia i el Cadet B ho farà a la pista del CB Calafell a les 6 de la tarda.

Els dos Pre-Infantils jugaran en la jornada dominical. L’equip B visitarà l’Elisabeth el diumenge a les 10 del matí, mentre que l’equip A farà el mateix amb el CB Valls a partir de les 12 del migdia.

Per la seva part, els equips masculins jugaran tots a casa. Els primers a obrir foc seran el Mini Masculí i l’Infantil Bar Sport, que dissabte a partir de les 9 del matí jugaran davant el CB Valls i el CB La Selva respectivament.

Més tard, a tres quarts d’11 del matí, l’Infantil Torre Clima Slu jugarà davant l’AE Claret. En el darrer torn, el de dos quarts d’1 del migdia, el Junior rebrà el CB Constantí.
En la jornada de diumenge, el Cadet Auto Casasús i el Cadet Pinturas Clarà compartiran rival, el TGN Bàsquet. El primer, però, jugarà a dos quarts de 10 del matí i el segon a partir de les 11.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla