Esports
18 de juny del 2015
La bandera dels Jocs Mediterranis i la de Tarragona onejaran al Broad Peak
Serà l’alpinista tarragoní Òscar cadiach l’encarregat d’assolir el cim, i es convertirà en el primer català en assolir els ‘14 vuit mils’
L’alpinista tarragoní Òscar Cadiach vola divendres al Pakistan, on té previst assolir el cim del Broad Peak i convertir-se en el primer català en assolir els 14 vuit mils principals del planeta.

L’alpinista tarragoní Òscar Cadiach ha recollit aquest dimecres de mans de l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, i del conseller de Presidència, Jocs Mediterranis i Projectes Estratègics, Javier Villamayor, les banderes de la ciutat i la dels Jocs Mediterranis Tarragona 2017.

Cadiach vola aquest divendres al Pakistan, on a finals de juliol té previst assolir el cim, i convertir-se en el primer català en assolir els ‘14 vuit mils’ principals del planeta.

L’alcalde de Tarragona ha destacat la tenacitat i complicitat d’Òscar Cadiach per portar sempre el nom de l’esport, la família i la ciutat el més alt possible i ha manifestat que estan “molt orgullosos i agraïts”.

Per la seva banda, Òscar Cadiach ha agraït el suport rebut i ha assegurat que “ens trobem en un moment idoni per afrontar nous grans reptes com els Jocs Mediterranis. Ha qualificat de “tot un orgull” convertir-se en el protagonista d’aquesta fita.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla