Esports
Foto: Club Bike Park Trial Costa Daurada
10 de maig del 2018
La Copa d'Espanya de Trial arriba aquest diumenge a Torredembarra
El Club Bike Park Trial Costa Daurada acollirà en les seves instal·lacions la segona prova puntuable de la competició
Torredembarra acull aquest diumenge la segona prova de la Copa d'Espanya de Trial. Les instal·lacions del Club Bike Park Trial Costa Daurada seran l’escenari de la prova, en la qual participaran més de 170 pilots. Tots ells cercaran la victòria i una plaça en el pròxim Campionat del Món.

La modalitat masculina comptarà amb alguns dels pilots més importants de l’estat. L’actual campió del Món, Abel Mustieles; el campió d’edicions anteriors, Benito Ros; Sergi Llongueras, que travessa per un estat de forma excepcional; i els campions del Món en categoria Junior, Eloi Palau i Alejandro Montalvo.

En la modalitat femenina, els noms més destacats són els d’Irene Caminos, Alba Hidalgo i Vera Baron. Les tres són les principals favorites per assolir la victòria, tot i que mai es pot descartar cap sorpresa.

Els participants faran dues voltes en circuit de cinc zones, en les quals es trobaran amb zones artificials amb mòduls de ciment, roques i troncs. Tot això els obligarà a combinar la força l’equilibri i la tècnica per superar-los.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla