Esports
Foto: Atletes d'Altafulla
20 d'abril del 2017
La Cursa de l’1 de Maig d’Altafulla comença la promoció a les escoles
Els Atletes d’Altafulla esperen que sigui “la cita més atractiva i participativa de les que s’han celebrat al municipi al llarg d’aquests anys”
Les escoles ja disposen de tota la informació necessària per inscriure’s a la Cursa de l’1 de Maig. L’organització s’ha posat en contacte aquesta setmana amb els responsables dels centres educatius d’Altafulla i Torredembarra perquè aquells alumnes que ho desitgin s’hi apuntin. Segons ha avançat un dels responsables de l’organització, Guillermo Alonso, les inscripcions a les escoles es recolliran el proper dimecres i s’espera una bona acceptació. Pel que fa a la Cursa Open 5.000 metres, les inscripcions van a bon ritme. En aquest cas, s’esperen mantenir els 400 participants de les passades edicions.

Més enllà de les curses en les diferents modalitats, l’organització prepara per aquest desè aniversari activitats d’animació, inflables, una exposició fotogràfica, i una xerrada, entre altres sorpreses.

El període d’inscripcions romandrà obert fins el proper 30 d’abril. En el cas de la Cursa Open el preu és de 10 euros fins el 23 d’abril; de 12 euros, del 24 al 30 d’abril; i de 15 euros, el mateix dia de la prova. Pel que fa a la Cursa de Cadires de Rodes, el preu és de 5 euros fins el 30 d’abril. Per a les Curses Infantils, la inscripció serà gratuïta i es tancarà el mateix dia de la prova.

Les persones interessades poden apuntar-se de forma presencial a la Geladeria La Perla d’Altafulla, a la botiga Boom Sport de Torredembarra, o a la botiga Bikila de Tarragona. També ho poden fer per internet a www.atletesaltafulla.com, o a www.athleticevents.net.
Guillermo Alonso, responsable de l'organització
Guillermo Alonso, responsable de l'organització
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla