Esports
08 de maig del 2015
La Diputació de Tarragona ratifica la subvenció de 252.565 euros que destinarà a Altafulla en el llegat dels Jocs Mediterranis
L’ajut es destinarà a la millora i adequació de la zona del Barri Marítim, que és per on transcorrerà la prova de triatló
La Junta de Govern de la Diputació de Tarragona ha ratificat la subvenció que destinarà als catorze municipis que esdevindran seu dels Jocs Mediterranis Tarragona 2017. Altafulla en rebrà 252.565 euros. Sentim el regidor d’Activitat Física i Esport, Guillermo Alonso.

Uns diners que s’han de destinar a la millora i adequació de la zona del Barri Marítim, que és per on transcorrerà la prova de triatló. Guillermo Alonso ha explicat que ja es pot fer ús d’aquesta partida. Les obres han de començar abans del 2016.

El territori rebrà un total de 8.695.564 € per a l'adequació de les diferents seus, una xifra que es destinarà a la construcció i adequació de les instal·lacions i equipaments d'acord amb les previsions del Pla Director dels Jocs.

A Altafulla, ara resta pendent el lliurament de la bandera oficial. Una entrega que tot apunta que tingui lloc després dels comicis electorals.
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla