Esports
04 de febrer del 2016
La Federació de Penyes del Nàstic ja ha venut 360 entrades pel partit d’aquest diumenge a Montilivi
L’objectiu és esgotar les 500 localitats que ha facilitat el Girona FC
El Nàstic compta amb un suport massiu dels aficionats en un dels seus millors moments de la temporada. El Girona FC ha ofert una primera remesa de 500 localitats, i l’objectiu, segons la presidenta de la Federació de Penyes, Dolors Vargas, en declaracions a Tarragona Ràdio, és esgotar-les. A hores d’ara, ja se n’han venut 360.
La Federació de Penyes ha posat a disposició dels seguidors tres opcions per veure el Girona-Nàstic.

L’expedició partirà aquest diumenge des de la plaça Imperial Tàrraco a les 9 del matí i des del Nou Estadi a un quart de 10.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla