Esports
Foto: CF Reus
18 de juliol del 2019
La Federació Espanyola de Futbol expulsa el CF Reus de la Segona Divisió B
La situació econòmica torna a passar factura als del Baix Camp, que només opten a competir a la Tercera Divisió
Cop molt dur el que ha rebut aquest dimecres el CF Reus. A falta d’un mes de l’inici del campionat, la Federació Espanyola de Futbol ha emès un comunicat oficial per fer pública la seva decisió d’expulsar-lo del Grup III de la Segona Divisió B.

La situació econòmica torna a passar factura al conjunt de la capital del Baix Camp, que veu com s’esfuma la nova temporada a la categoria de bronze. El termini per presentar l’aval econòmica va expirar el passat 10 de juliol, i el club ganxet encara no ho ha fet, tot i haver sol·licitat l’ampliació d’una setmana per poder-lo fer efectiu, que ha vençut aquest mateix dimecres.

L’avançament de 150.000 euros que va oferir l’administrador concursal de l’entitat a la federació no ha estat suficient, un cop exhaurit aquest segon termini.

Tot i quedar exclòs de la Segona B, sí que podrà competir a la categoria immediatament inferior, la Tercera Divisió. Un descens que, de retruc, enviaria el filial a la Primera Catalana.

En cas de no compartir la decisió, el Reus haurà d’iniciar la via administrativa que pot tenir com a destí el Tribunal Administratiu de l’Esport. El següent pas, en cas de fracassar aquest nou intent, passaria ja pels jutjats.
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla