Esports
Foto: CER Torredembarra
16 de juny del 2022
La gimnasta del CER Torredembarra, Jana Oulad, es proclama campiona de Catalunya Junior en la modalitat de cèrcol
Les seves companyes Gara Vallvé i Nahia Adell fan bronze en cèrcol i cinta, i la Sènior Isabel González obté la plata en la prova de pilota
El Club Esportiu Rítmica de Torredembarra arriba al final de la temporada amb uns resultats pràcticament excel·lents. L’entitat va participar el passat cap de setmana en la Final de la Copa Catalana en el Nivell Absolut, i va obtenir quatre medalles, que acrediten a les seves gimnastes com unes de les millors de les seves respectives categories i modalitats.

El resultat més destacat va ser el de Jana Oulad, que va aconseguir la medalla d’or en la modalitat de cèrcol de la categoria Junior. Per tant, parlem de la campiona absoluta. La seva companya Gara Vallvé va obtenir la medalla de bronze en la mateixa prova, premi idèntic al de Nahia Adell en la modalitat de cinta.

Per la seva part, Isabel González va proclamar-se subcampiona en la categoria Sènior, concretament en la modalitat de pilota. Mentre que Núria Gómez va fer 6a amb les maces. Per ambdues va ser l’última competició de la temporada. Per contra, Oulad, Vallvé i Adell es preparen per al darrer repte, el Campionat d’Espanya per Equips, que tindrà lloc a Zaragoza de l’1 al 3 de juliol.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla