Esports
29 de gener del 2016
La majoria de conjunts federats del CB Altafulla juguen aquest dissabte a casa
Només juga a domicili l’Infantil Femení, que el dissabte a les 10:30h visita la pista del Bàsquet Teresianes
L’equilibri de nivells en la que esdevé la segona fase de competició ja ha deixat els primers resultats positius pel CB Altafulla. Després d’una primera etapa menys assequible pels conjunts de l’entitat donades les grans qualitats dels rivals, els groc-i-negres afronten ara una fase més tranquil·la i esperançadora. De fet, la presidenta, Assumpta Tomàs, ha explicat que el canvi ja s’ha començat a notar. La passada temporada en aquesta mateixa segona fase es van endur fins a dues competicions.

Aquesta jornada la majoria de conjunts federats juguen el dissabte a casa. El Cadet Femení A, a dos quarts de 12 del matí contra el Carme Bàsquet; l’Infantil Masculí, a dos quarts de 12 contra l’AB La Salle Tarragona 2002; el Cadet Femení B, a la 1 del migdia contra l’AE Claret; i el Cadet Masculí, a la 1 contra l’AD Torreforta C.

Només juga a domicili l’Infantil Femení, que també el dissabte a dos quarts d’11 del matí visita la pista del Bàsquet Teresianes.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla