Esports
Foto: CE El Catllar (Arxiu)
02 de maig del 2023
La manca d’encert condemna el Catllar davant el Can Vidalet (2-0)
Els grocs es mantenen vius fins al temps afegit en què han encaixat el segon i decisiu gol
El CE El Catllar ha perdut en la visita al CF Can Vidalet en la J26 del Grup 3 de Primera Catalana. Els catllarencs han estat incapaços de sumar un bon resultat, com sí que havien fet en la primera volta, en un partit en què els barcelonins han posat de manifest que encara tenien un al·licient important –segellar l’accés a la Superlliga Catalana-, a diferència dels seus rivals.

Els del Baix Gaià han encaixat el primer gol de Raúl Capitán a la mitja hora de joc. Després, és cert que s’han mantingut vius durant gairebé tot el partit, ja que el segon de Marc Reinhardt ha arribat en el temps afegit.

L’entrenador del Catllar, Àlex González, ha tret conclusions positives malgrat la derrota perquè “és dels partits en què hem generat més ocasions de gol”. Malauradament, la manca d’encert els ha condemnat.

El Catllar encadena tres derrotes seguides, i continua onzè amb 30 punts, a set ja del següent classificat. El diumenge, a les 12h, rebrà la UD Viladecans, que està en plena lluita per accedir a la Superlliga Catalana.
Àlex González, entrenador del Catllar
Social
Et recomanem
JEP 2025: Visita guiada al fortí de la Coma de Guasch
12 d'octubre a les 10:30h des de l'ermita d'Altafulla
Organitza: Ajuntament d'Altafulla | Col·labora: Centre d'Estudis
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla