Esports
Foto: Gimnàstic de Tarragona
16 de juny del 2017
La Nàstic Champions Genuine, la prèvia de la lliga estatal de futbol accessible per a tothom
La iniciativa grana se celebrarà aquest dissabte a partir de les 9h amb la participació d’una quarantena de nois i noies d’entre 8 i 37 anys
Una quarantena de nois i noies, d'entre 8 i 37 anys, fan possible l'equip de futbol més valuós del Nàstic, el conegut com a Genuine i pioner en el foment de l'esport accessible per a tothom.
De la iniciativa grana naixerà aviat una Lliga estatal sota llicència de la LFP. I com a tast previ, la Champions d'aquest dissabte amb el Nou Estadi com a seu única i amb partits de 20 minuts cadascun sobre un terreny de 60x40.

La Champions Genuine arrencarà a partir de les 9 del matí, mentre que el Nàstic debutarà a dos quarts d'11 davant el Llevant per, poc després, creuar-se amb el Totenham. També s’enfrontarà al València, al Vila-real, i a l'Ajax holandès.

La final del torneig es durà a terme a dos quarts de 8, amb trofeus pels vencedors. El menys important, però, és guanyar, i per això també puntuaran altres criteris d'esportivitat a l'hora d'establir classificacions.

L'accés per gaudir d'aquesta primera Nàstic Champions Genuine serà lliure.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla