Esports
Foto: UE La Nou de Gaià (Arxiu)
10 d'octubre del 2025
La Nou de Gaià i el Creixell debuten en el nou curs de Quarta Catalana
Els dos representants del Baix Gaià van ajornar el duel que els enfrontava en la primera jornada. El Catllar ‘B’ visita al Cunit, un dels favorits
La segona jornada del Grup 31 de Quarta Catalana ens porta el debut dels dos representants del Baix Gaià que restaven per entrar en lliça, la UE La Nou de Gaià i la UE Creixell. Els dos equips s’havien d’enfrontar el passat cap de setmana, però ho van ajornar per manca de fitxes per part dels nouencs. Afortunadament, ja ho tenen arreglat i estan preparats per rebre al CF Banyeres aquest diumenge, a partir de les 12h.

Així, els de Luis Rosado i Manuel Sambonete, que s’estrenen com a responsables de la banqueta després d’ascendir al Juvenil ‘A’ del CE Altafulla a Primera Divisió, tindran l’oportunitat de començar la lliga a casa, on sempre són més forts per les condicions del seu camp. Això li ha anat bé en l’historial contra els banyerencs amb un empat i una victòria. En declaracions al BG Esports, Rosado es mostra il·lusionat davant el nou repte que té entre mans.

Els visitants, però, arriben amb un planter renovat, més competitiu i de més qualitat, tot i que sense el màxim golejador dels dos darrers cursos, Julià Capdet, retirat. Bon test, sens dubte.
Per la seva part, el Creixell torna a Quarta després d’una aventura molt curta a Tercera. Ho fa pràcticament amb un equip nou, però ple d’il·lusió per fer una bona temporada i competir contra tots; il·lusió que comparteix amb el nou entrenador, Daniel Venegas, que fa el seu debut al capdavant d’un equip amateur després de tota una carrera dedicada al futbol de base.

Els creixellenc visiten aquest diumenge, a les 17h, a un dels clubs que han pogut reaparèixer a les nostres vides, el FC Perafort, que a més ho ha fet amb un camp de gespa artificial recentment estrenat. En la primera jornada, els de Yurij Andrei Brown van perdre contra el Tancat (3-2) quallant un bon partit. Ara, volen refer-se en el debut a casa.

I pel que fa als filials de la subcomarca, el CE El Catllar ‘B’, s’enfronta a un dels favorits per lluitar pel títol, el CF Cunit, aquest dissabte, a les 19h. Després de caure golejats contra el Pla de Santa Maria (2-6), els grocs necessiten posar-se la granota de treball en defensa per competir i intentar treure un bon resultat. Els locals van guanyar al Banyeres (0-1) en el primer compromís. Mentre que la UD Torredembarra ‘B’ rep diumenge, a les 18.30h, a l’Atlètic Santa Oliva. Serà el debut a la lliga contra un rival que ve de caure davant l’Athletic Segur (1-3).
Luis Rosado, entrenador del CE Altafulla
Social
Et recomanem
Fira de Nadal d'Altafulla
12, 13 i 14 de desembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Anem a buscar el tió
14 de desembre a les 10:30h als voltants de l'ermita
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla