Esports
Foto: FCP
14 de novembre del 2023
La palista Anna Ortiz cau en els vuitens de final del Slam Indoor Dir Sant Cugat
L’altafullenca i Sandra Oliveras cauen davant la parella formada per Marina Guinart i Sara Pujals, que posteriorment s’han proclamat campiones
La palista Anna Ortiz ha caigut en el primer partit del Slam Indoor Dir Sant Cugat, corresponent als vuitens de final del torneig. L’altafullenca, que ha fet tàndem amb Sandra Oliveras, ha cedit davant la parella formada per Marina Guinart i Sara Pujals, que posteriorment s’han proclamat campiones.

El 0-6 en el primer set ha sigut una llosa massa gran per Ortiz i Oliveras, que això sí, han donat guerra en el segon i han estat a prop de forçar el desempat. Finalment, també l’han perdut per 4-6, i s’han acomiadat dels quarts de final.

El de Sant Cugat ha sigut l’últim slam de la temporada 2023, i Ortiz acaba en la vuitena posició del rànquing del Circuit Absolut AUDILEGEM amb 5.568 punts. Les mateixes instal·lacions, però, acolliran al desembre el Màster Absolut, Open i de Menors, entre el 14 i el 17 de desembre.
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla