Esports
Foto: WPT
23 de maig del 2023
La palista Anna Ortiz cau en la tercera ronda del WPT de Vienna
L’altafullenca ha fet tàndem amb Ana Domínguez, i ha cedit davant la parella formada per Lara Arruabarrena i Alicia Blanco
La palista Anna Ortiz s’ha acomiadat del World Pàdel Tour de Vienna amb la derrota d’aquest dilluns en la tercera ronda. L’altafullenca, que en aquesta ocasió ha fet tàndem amb Ana Domínguez, ha cedit davant la parella formada per Lara Arruabarrena i Alicia Blanco per 6-3 i 6-0.

Ortiz i Domínguez havien debutat en la ronda anterior amb una victòria clara davant les austríaques Urban i Pils per 6-0 i 6-1. Complien els pronòstics, avalades per la seva millor posició en el rànquing, la 44a. Posteriorment van perdre contra la 29a.

El torneig a Vienna és el dotzè de la competició d’aquest 2023. El següent tindrà lloc del 12 al 18 de juny a França. Després restaran deu per acabar la present edició del certamen. En el cas del calendari d’Anna Ortiz, el següent repte és el II Super Gran Slam – CE Valldoreix, que se celebra del 21 al 28 de maig. L’altafullenca debutarà el divendres, a partir de les 21h, en la ronda dels vuitens de final juntament amb Maria Eulalia.
Social
Et recomanem
JEP 2025: Visita guiada al fortí de la Coma de Guasch
12 d'octubre a les 10:30h des de l'ermita d'Altafulla
Organitza: Ajuntament d'Altafulla | Col·labora: Centre d'Estudis
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla