Esports
Foto: Penya Ciclista d'Altafulla
11 de gener del 2016
La Penya Ciclista d’Altafulla celebra la primera sortida del 2016
L’activitat ha tingut lloc aquest diumenge, i hi han participat una setantena de persones
La Penya Ciclista d’Altafulla ha celebrat aquest diumenge la primera sortida del 2016. Una activitat ja consolidada entre els socis de l’entitat després de Reis, en què enguany hi han pres part una setantena de persones.

El president de l’entitat, Juanjo Sirvent, ha fet un balanç molt positiu de la sortida, que ha qualificat d’un “bon retrobament després de les festes nadalenques”.
Hi han participat el grup de carretera i el grup de muntanya en dos recorreguts d’una hora i mitja que ha culminat amb un esmorzar al municipi.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla