Esports
03 de juny del 2016
La Penya Ciclista d’Altafulla viatja aquest diumenge a Igualada en el marc de la seva sortida anual
Més enllà dels recorreguts que emprendran els diferents grups de l’entitat, també hi ha prevista una visita cultural guiada
La Penya Ciclista d’Altafulla ja ho té tot a punt per la sortida anual de l’entitat, que se celebrarà aquest diumenge. Enguany viatgen a Igualada. El grup de carretera recorrerà Igualada, Guardiola, i Montserrat, per tornar de nou a Igualada (86 km). El grup de BTT realitzarà una ruta de 38 km de 640 metres de desnivell que passarà per Igualada, Castell de Rubió, i Igualada de nou. I el grup de senderisme resseguirà un recorregut de 13 km de 340 metres de desnivell que farà parada a Igualada i Els Esgavellats, per posar el punt i final de nou a Igualada.
Segons ha avançat el president de l’entitat, Joan Josep Sirvent, hi prendran part al voltant d’una seixantena de persones.

La sortida també inclourà per a tots els grups una visita cultural guiada pel centre de la ciutat i pel Museu de la Pell, i un dinar de germanor a l’Hotel Amèrica.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla