Esports
Foto: CE El Catllar
02 d'octubre del 2020
La pilota torna a rodar al Baix Gaià amb l’inici de la temporada 2020-21
El Catllar, el Roda de Berà, el Torredembarra i la Riera enceten el nou curs amb l’objectiu de fer un pas endavant
Altafulla no és l’únic municipi que tornarà a respirar futbol a partir d’aquest cap de setmana. Les competicions regionals donen el tret de sortida al nou curs, des de Primera a Tercera Catalana, i al Catllar, Roda de Berà, Torredembarra i la Riera ja estan preparats per veure rodar la pilota.

El Catllar repeteix experiència a Primera Catalana amb l’objectiu de fer més mèrits per mantenir la categoria. De la mà d’Isaac Fernández s’ha dissenyat una plantilla jove i de futur, que haurà de fer front a la dilatada experiència que presenten tots els equips. El primer rival dins del subgrup 2A és el Vista Alegre, al qual visita aquest diumenge a partir de les 12h.

A Segona Catalana, l’Atlètic Roda de Barà és juntament amb l’Altafulla l’encarregat de representat el Baix Gaià. Nando Cantón és el nou inquilí de la banqueta, i compta amb el bloc dels últims anys i el retorn de dues cares conegudes com les de Mohamed Bouacha i Daniel Bello. Els rodencs s’estrenen aquest dissabte, a les 17h, al camp de la Cultural Bonavista.

Pel que fa a la Tercera Catalana, el Torredembarra presenta un projecte renovat amb l’arribada de Jordi Araus i la incorporació de més futbolistes del poble amb l’objectiu de fer de la Torre un equip competitiu. L’Arboç, que visita el Baix Gaià el diumenge a les 16.30h, és un bon test per mesurar les possibilitats del conjunt blanc-i-blau. En declaracions a Altafulla Ràdio, Araus assegura que l’equip està preparat per debutar, malgrat venir d’una pretemporada atípica.

Quant a la Riera, José Antonio Ferreros segueix al capdavant de la banqueta després de capgirar la situació de l’equip abans de la pandèmia. La seva presència i la renovació que ha fet a la plantilla han de permetre a l’equip tornar a donar guerra. No obstant això, només ha pogut entrenar durant tres setmanes, circumstància semblant a la de la Torre, i arriba just al debut al camp del Calafell aquest dissabte a les 17h.
Jordi Araus, entrenador del Torredembarra
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla