Esports
Foto: Jocs Mediterranis Tarragona 2017
30 d'octubre del 2015
La Pobla de Mafumet acull la cinquena Jornada de Formació per a responsables de municipis seu dels Jocs Mediterranis
La jornada, amb representació altafullenca, s’ha centrat en l’impacte i el llegat de la cita esportiva del 2017
La Pobla de Mafumet ha acollit aquesta setmana una nova jornada de formació per a responsables dels municipis seu de Tarragona 2017. Es tracta de la cinquena jornada que es realitza d’aquestes sessions periòdiques, que van donar el tret de sortida a principis d’any a Altafulla. La darrera que es va celebrar al municipi va ser el passat mes de setembre.

L’objectiu que persegueixen aquestes jornades és el de dotar el territori de tècnics esportius amb més àmplies eines i experiències que puguin aplicar més enllà de la cita de l’any 2017.
En la sessió de la Pobla de Mafumet s’ha fet especial menció al llegat dels Jocs Mediterranis, i per aquest motiu s’ha dut a terme una conferència a càrrec de Berta Cerezuela, del Centre d’Estudis Olímpics de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla