Esports
Foto: CFS La Pobla de Montornès
20 d'octubre del 2025
La Pobla de Montornès suma la tercera victòria i assalta el lideratge (4-0)
L’equip d’Antonio Gallo supera clarament a un Priorat Nord renovat a partir d'una excelsa primera part
El CFS La Pobla de Montornès manté el bon inici de lliga al Grup 6 de la Segona Catalana femenina amb la victòria d’aquest diumenge a casa davant el Priorat Nord per 4-0 en la tercera jornada de la competició. L’entrenadora Eva Ruiz reconeix que els canvis a la plantilla que han presentat les visitants els ha complicat la preparació del partit. “Per això ens havíem proposat solucionar el partit en la primera part, i així ha estat”, afegeix.

Efectivament, les poblonques han imposat el seu joc per sentenciar el matx en els primers 25 minuts. Bé, ho han fet una mica abans gràcies als gols de Marina Cañón (3’), Yaiza Serrabona (9’) i Vanessa Núñez (17’). En la segona part s’han dedicat a gestionar el resultat, tot i que la portera visitant, Núria Piñol, ha brillat amb llum pròpia per evitar que el resultat fos més contundent. Un error d’ella, això sí, ha suposat el 4-0 (47’) definitiu en els últims minuts.

La Pobla se situa líder amb 9 punts, dos més que el Deltebre. El dissabte visita al desè classificat, el Vila-rodona CFS (17.30h), que suma només un punt. Bona oportunitat, doncs, per seguir sumant de tres en tres i mantenir a ratlla als seus perseguidors.
Eva Ruiz, entrenadora del CFS La Pobla de Montornès
Eva Ruiz, entrenadora del CFS La Pobla de Montornès
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla