Esports
Foto: Xènia Casadó
22 de febrer del 2024
La poblenca Xènia Casadó s’alça amb el títol del Campionat d’Espanya amb la Selecció Catalana Sub19
La portera del CN Caldes FS ha tornat a quallar una gran actuació a la porteria del combinat català
La futbolista de la Pobla de Montornès – en aquest cas, d’ofici portera-, Xènia Casadó, s’ha alçat amb el títol del Campionat d’Espanya de Futbol Sala amb la Selecció Catalana Sub19. La poblenca suma així un nou èxit estatal amb les categories inferiors del combinat català.

Casadó i les seves companyes s’han imposat a la Comunitat de Madrid en una final agònica i igualada, que s’ha resolt en la tanda de penals. Per la poblenca, el partit s’ha acabat quan faltaven quatre minuts per arribar al descans, concretament en l’acció del 0-1 en què ha topat contra el pal i ha hagut de ser substituïda.

Després d’empatar en la segona part, la seva companya a la porteria, Laura Ollé, ha sigut decisiva aturant tres llançaments en la tanda de penals i Catalunya finalment ha revalidat el títol assolit l’any passat. Ho ha fet, per cert, d’una forma brillant, perquè ha guanyat els tres partits de la fase de grups contra Canàries (12-0), Navarra (11-2) i l’Aragó (3-0), i el de les semifinals contra Andalusia (5-0) amb un gol de Casadó.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla