Esports
Foto: FCF
15 de juny del 2023
La poblenca Xènia Casadó torna a rebre la convocatòria de la Selecció Espanyola Sub17 de futbol sala
La jugadora del CFS El Morell defensarà novament la porteria del combinat estatal en els dos amistosos programats contra Portugal
La futbolista de la Pobla de Montornès, Xènia Casadó, ha estat convocada, novament, per la Selecció Espanyola Sub17 per disputar dos partits amistosos contra Portugal. El primer es jugarà el 27 de juny i el segon l’endemà, dia 28, a les localitats gallegues de Guitiriz i As Pontes, respectivament.

La jugadora del CFS Morell i de Roses Platja és una de les quatre catalanes que ha citat la seleccionadora nacional, la també catalana Clàudia Pons, juntament amb Karen Pons, del CFS Linyola; Carmen Bello, de l’EFS Balaguer Comtat Urgell; i Martina Álvarez, del FS Ripollet.

Les jugadores seleccionades es concentraran el diumenge 25 de juny per a realitzar tres sessions d’entrenament abans de disputar els dos partits amistosos. Cal recordar, que fa dos mesos les seleccions Sub17 d’Espanya i Portugal es van enfrontar també en dues ocasions. La poblenca i les seves companyes es van imposar amb comoditat per 1-7 i 0-4.

D’aquesta manera, Casadó fa un parèntesi pel que fa a la temporada de futbol platja en què enguany juga amb el Roses Platja a la Lliga Espanyola. Recentment, a més, s’ha proclamat campiona de Catalunya.
Social
Et recomanem
JEP 2025: Visita guiada al fortí de la Coma de Guasch
12 d'octubre a les 10:30h des de l'ermita d'Altafulla
Organitza: Ajuntament d'Altafulla | Col·labora: Centre d'Estudis
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla