Esports
Foto: Federació Catalana de Voleibol
20 de març del 2018
La prova de Torredembarra del Circuit Català de Vòlei Platja canvia de data pels Jocs Mediterranis
Se celebrarà el 4 i 5 d’agost. El campionat també farà parada a Vilanova i La Geltrú, el Masnou, Lloret, Cunit, Mataró, Empúria Brava, i Cambrils
La Federació Catalana de Voleibol ha presentat el calendari definitiu del Circuit Català de Vòlei Platja. El Campionat de Catalunya Vichy Catalan Volei Tour tornarà a fer parada a Torredembarra. En aquesta ocasió, però, canvia de data donada la proximitat amb la celebració dels Jocs Mediterranis Tarragona 2018, i se celebrarà el cap de setmana del 4 i 5 d’agost.

La competició també farà parada a Vilanova i La Geltrú (5-6 maig), al Masnou (26-27 de maig), a Lloret (9-10 de juny), a Cunit (7-8 de juliol), a Mataró (14-15 de juliol), a Empúria Brava (25-26 d’agost), i a Cambrils (8-9 de setembre).

Un any més, el millor vòlei platja recorrerà la costa catalana amb l’objectiu d’apropar aquest esport a tots els amants de la disciplina, i de convertir-se en un punt de trobada amb tots els practicants habituals. Per aconseguir-ho, paral·lelament al circuit de categoria absoluta, es disputarà el torneig Open FCVb, obert a tots els nivells.
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla