Esports
24 de novembre del 2016
La Riera de Gaià es prepara per rebre el proper 18 de desembre la 5a Cursa de Muntanya
Les inscripcions ja es poden fer efectives a través del portal web www.inscripcions.cat, o presencialment a la botiga Bikila de Tarragona
Aquest mes de desembre torna tot un clàssic de l’agenda dels corredors del Baix Gaià. La Riera ja es prepara per rebre el proper dia 18 la cinquena edició de la Cursa de Muntanya. Les inscripcions per participar-hi ja són obertes, i es poden fer efectives a través del portal web www.inscripcions.cat, o presencialment a la botiga Bikila de Tarragona.

La prova comptarà de nou amb el suport tècnic del Club Esportiu Eutiches i de l’Ajuntament de la Riera de Gaià.

Tot i presentar un format molt similar al d’altres edicions, enguany arriba amb més força que mai amb dos recorreguts. Un de 20 km que transcorre per Sant Simplici, Ardenya i el Castellot; i un altre de 7 km, assequible per a tots els públics.

En el cas de la cursa de 20 km, el preu de la inscripció és de 15 euros fins el 4 de desembre; de 20 euros, del 5 al 16 de desembre; i de 25 euros, el mateix dia de la cursa. Pel que fa a la prova de 7 km, fins el dia 4 el preu és de 13 euros; del 5 al 16, de 18 euros; i el mateix dia de la cursa, de 20 euros.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla